Tuesday, October 18, 2016

Exploring Dubai

První tejden byl volnější. Bylo třeba udělat spoustu papírování a formalit. Věci který se musí udělat, ale nikdo je nemá rád.Plus tisíc vyšetření. No to trochu přehánim, ale trávení dvou dnů na klinice mi přišlo jako nekonečná doba. To nemluvim o nějaký arabský setře, která rozhodně nebyla něžná při odebírání krve. A ještě ten indickej bratr, kterej mi dělal oční test a nutil mě číst písmenka, který by ani superman nepřečetl.
Když teda přejdu tyhle situace, tejden jsem si užila. Byl čas na to jít do města a taky na nějakou tu pařbu. Party s mojí skupinou nemohla chybět. Robin Schulz hrál v jednom plážovym baru, takže volba byla jasná. Byla to super akce. Člověk si, ale musí zvyknout, že party tu nekončí v 6 jako u nás. Končí o hodně dřív.
V neděli začala ta pravá část trainingu. Po dobu 14 dní  se budem zabejvat SEP (Safety Emergency Procedures). Jednoduše řečeno - bezpečnost. Čekaj nás simulace turbulencí, klouzačky z letadla do vody a hašení požáru. Na to se moc těšim. Jediný, co mi drásá nervy je vstávání ve 3:45. Má to ale výhodu, že končíme ve dvě.
Dneska mám za sebou první zkoušku. Čeká mě jich ještě tak 35? A to opravdu nepřehánim. Zejtra je zkouška na pokles tlaku na palubě. Je tisíc situací a věcí, co jako cabin crew musíte udělat. V těchto čtrnácti dnech plnym drilu a zachraňování životů bych se ráda vysmála lidem, co si myslí, že letušky jsou jen lepší servírky. Jinak bych se s váma ráda podělila o víc informací z trainingu, ale je to super tajný. Bohužel ani fotit nemůžem. Použít můžu jen oficiální fotky, který jsou vyfocený jen trenérama a ty zatim žádný nemám.





Zatim se loučim.
Fotky najdete  
    



výhled z training collage

Dubai Mall Aquarium

Partyyyy

návštěva mešity

na cestě..

nákup do nový domácnosti v ikee nesměl chybět

nebojte, nestala se ze mě muslimka

Mosque

1 comment: