Saturday, October 1, 2016

Sarab Building, Block 3

Jooohoo! Konečně vim, že nebudu bydlet na ulici. Dneska jsem se konečně dozvěděla ubytování. Až na jednu maličkost, to dopadlo nejvíc nejlíp. Naštěstí nejdu dočasně do hotelu, ale rovnou mi přiřadili trvalej byt a né vůbec malej. Budu bydlet v Sarab budově, která se nachází doslova v poušti. To je ta jediná nevýhoda.
Každejch 20 minut jezdí autobusy do centra, takže v tom nevidim velkej problém. Centrum je vzdálený cca půl hodiny a stejně tak i letiště a training collage.
Co jsem se zatim dozvěděla:
  • Mám označení pokoje A
To znamená, že mám největší pokoj v bytě + king sized bed. Ještě netušim jestli to bude byt se 3 ložnicema (to by znamenalo další dvě spolubydlící) a nebo dvou ložnicovej byt ( 1 spolubydlící)
  • Vlastní koupelna
Asi bych úplně nezvládla s někym dalšim sdílet koupelnu. Jo a pokud tam budu mít závěs, tak ten okamžitě letí z okna
  • 3. patro
Ještě, že tam jsou výtahy
  • Party
V Sarabu jsou prej nejšílenější party
  • Bazén a posilovna
Každej blok má svůj vlastní bazén a obrovský fitko
  • Okolí
 Kromě pouště je tu menší "nákupní centrum", klinika, kavárna a místní večerka

Takovej menší "paneláček"

Mám ho hned za barákem. Takže když budu líná vařit...
No v poušti alespoň nejsou komáři
Je tu zatim 5 bloků. Stavět se tu začalo v roce 2011. Předtim tu nebyly ani silnice. Podle zjištěných informací se tu staví pořád

No a takhle dobrý bydlení se muselo oslavit


3 comments:

  1. Teším sa s tebou :) Vyzerá to tam úžasne :)
    Caroline

    ReplyDelete
  2. Tam ty budovy rostou jak houby po dešti, za chvíli ti tam určitě něco přibyde :) Hlavně, že jezdí busy.

    ReplyDelete