Thursday, March 23, 2017

Roster 0.5

Máme tady konec měsíce a s ním přichází i novej roster. Duben byl první měsíc, kdy jsem si mohla na lety "bidnout".
Bidding - Každej měsíc si na lety můžeme takzvaně sázet. Všichni jsme rozdělený do 7 skupin, který každej měsíc rotujou, aby to bylo fér. Největší prioritu má skupina číslo jedna a nejmenší skupina 7. To znamená, že lidem co jsou v první skupině vyhoví nejvíc a lidem co jsou ve skupině sedm nejmíň. Můžeme si bidnout celkem pětkrát. Od jedničky do pětky si dáme destinace kam bysme ten měsíc chtěli. S tim že destinace, co je na prvním místě má největší prioritu a ta co je na pátým má prioritu nejmenší.
Snad jste to trochu pochopili? Kdyby jste potřebovali ještě jiný osvětlení, určitě se ozvěte do komentářů.
Hned můj první měsíc sázení a dostala jsem první skupinu. Dala jsem si Prahu jako první. Pak Dublin, protože jsem ještě neviděla mojí čerstvě narozenou neteř. Jako třetí jsem měla Mauricius, čtvrtej Phuket a na pátym místě Nairobi jako layover. Jak už víte děláme tenhle let i jako turnaround a já měla to "štěstí" že jsem to v prvním měsíci lítaní dostala jako turnaround.
No a jak to dopadlo? Někdy je to opravdu jako loterie. Zdá se mi, že občas na to opravdu neberou moc ohledy. Stalo se, že byl někdo ve čtvrtý skupině a dostal všechno co chtěl. Nebo byl někdo v první skupině a nedostal skoro nic. Já měla celkem štěstí!

  • Praha 2x 
  • Dublin 2x 
  • Muscat (turnaround)
  • Istanbul (turnaround)
  • Kuwait (turnaround) - už se ze mně pomalu stává královna turnaroundů
  • Nairobi - přesně na moje narozeniny. Africká party wooohooo
Výsledek obrázku pro april

2 comments:

  1. Můžu se zeptat co je to turnaround? Moc se omlouvm za stupidní otázku. Samozřejmě bych to mohla přeložit, ale raději bych to zjistila od tebe. :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turnaround je let, kdy v tom danym místě nezůstáváme. Jsou to krátký lety. Většinou pod 3 hodiny.

      Delete