Friday, August 4, 2017

Fotoreport z poslední doby

Já vim, jsem hrozná. Dlouho jsem blog nechávala neaktivní, ale znáte to.. Někdy prostě není čas na nic. Hodně se toho samozřejmě událo, ale hlavním důvodem je, že jsem našla lásku. No a pak trávíte spoustu času s druhou polovičkou a na nějakej blog už čas nezbývá. Je to, ale nesmírná škoda a spoustu lidí mi psalo, kdy už bude novej článek. Určitě jsem tady na to nezanevřela a minimálně jednou za 1 až 2 týdny vždy něco přidám. Ráda píšu a určitým způsobem sem zapisuju moje vzpomínky, který nikde jinde nenajdu
Vzhledem k tomu, že jsem delší dobu nic nepřidala tenhle článek bude poněkud delší. Udělejte si čaj nebo spíš ledovej čaj. Slyšela jsem, že u nás jsou teď pěkný vedra. No pro mě spíš "vedra", protože já momentálně žiju v 50 stupních.
Za tu dobu co jsem se neozvala, jsem navštívila spoustu nových a krásných destinací.

UGANDA
Jak víte, jsem milovník Afriky. Tohle místo mě opravdu okouzlilo. Nádherná příroda, strašně milí lidi. Super jídlo a celkově jsem odlítala jako z dovolenky. Možná hlavně protože, to je jen 5 hodin let a tam i zpátky přes den. Na jedu stranu to člověku láme srdce, když vidí jak některý lidi žijou. Jednu věc obdivuju a to, že i když jsou to lidi, který žijou v podstatě z ničeho, jsou pořád nějakým způsobem šťastný. Určitě jedna z nejhezčích destinací, co jsem kdy byla. Musim znova!

⋆ Pro zvětšení všech fotek klikněte na danou fotografii

MAURITIUS
To už vám snad nemusim ani vyprávět.. Je to prostě ráj.. Měly jsme zrovna štěstí, že moje druhá polovička měla dny volna a já Mauritius pracovně. Naskočil teda na letadlo jako pasažér a užili jsme si spolu krásnou, krátkou dovolenou. Více se můžete dočíst TADY


🠋🠋🠋🠋🠋

MAURITIUS (o týden později)
Toho není nikdy dost a tak si o něj každej měsíc žádám. Klidně bych tam letěla i tisíckrát a vždycky se mi tam bude líbit. Byli jsme celkem fajn posádka a v economy byl jeden Čech. Moravák.. Tak jsme to večer u baru vzali trochu od podlahy. Zbylo nás tam jen 6 nejvytrvalejších a jestli jsem došla na pokoj ve 3 ráno? Ve 4? To už nevim.. Je tam, ale taková zvláštní energie, že nikdy nemáte kocovinu. Ráno vždycky vstanu jako čipera a vyrážim k moři.


BUDAPEŠŤ
Ačkoliv jsem v Maďarsku byla, v jeho hlavním městě doposud ne. Je to opravdu krásný místo a můžu vám říct, že žádný jiný město mi nikdy tolik nepřipomínalo Prahu jako Budapešť.

SRÍ LANKA
Už moje druhá a tak se víc můžete dočíst TADY

MILÁN
Pizza, pasta, vino italiano... Samozřejmě, kdo mě zná nebo sleduje blog déle ví, že Itálie je moje srdeční záležitost. V Miláně jsem ještě předtim nikdy nebyla, tak jsem se docela těšila. Nesmělo chybět navštívení slavné katedrály a nějaká ta vynikající italská zmrzlina..

CASABLANCA
Tak tohle, dámy a pánové, byl opravdu zážitek. Pokud by vám někdo doporučoval marocké lázně hammam, tak mu rozhodně nedůvěřujte. Mám pocit, že jsem se pořád zcela nevzpamatovala z celýho zážitku. Je to do slova marocké draní kůže. Hodí vás tam na lehátko na kterým nebyl ani ručník, takže radši ani nechcete myslet kdo tam před váma ležel. Pak to všechno začne. Kůže z vás lítá, pak se desetkrát jdete sprchovat a pak na vás hodí nějaký výživný bahno a zabalí do igelitu, kterej určitě sterilní nebyl a znovu nechcete myslet na to, kdo v něm byl zabalenej před vámi. No jinak je Maroko kouzelný, když teda neberete v potaz, že když když půjdete do restaurace, budete tam asi jediná žena. Vlastně všude bylo podezřele málo žen..

To je pro dnešek vše a já slibuju, že se v brzké době můžete těšit na další články!
XOXO

1 comment:

  1. Tak to je nádhera! Musí to byť úžasné, toľko krásnych fotiek a zážitkov :)

    www.frenchstyle.eu

    ReplyDelete