Thursday, September 7, 2017

Cape Town

Tak jsem se nedávno znenadání ocitla v Jihoafrické republice. Ono to bylo v plánu, vzhledem k tomu, že můj drahý odtud pochází. Byl tam na týden, protože měl dovolenou.Jenže se měl brzo vracet. Stala se magie a někdo si s ním vyměnil turnaround za dny volna. To znamená, že teda mohl zůstat v Cape Townu o něco déle.  Já jsem se zrovna vracela těsně před půlnocí z Dusseldorfu a domnívala se, že se konečně pořádně vyspim a odpočinu. Měla jsem dva a půl dne volna. Když dosedlo letadlo, napadlo mě si zapnout mobil o něco dřív než to normálně dělávám. Najednou tisíc sms, že se mu podařilo dostat ty dny volna a že ve 3:40 ráno mi letí letadlo. Takže já měla zhruba hodinu a půl na to dostat z letiště domů, sbalit se, osprchovat se a znovu jet na letiště. Ano, stihla jsem to. Nevím jak, ale stihla. No a tak jsem se polomrtvá vydala znovu na cestu. I když jsem byla sebevíc vyčerpaná, opravdu to stálo za to.. Myslim si, že to bylo jedno z nejhezčích míst, kde jsem zatím byla. Když u nás je léto, tak je tam zima. Není to úplně, že by tam mrzlo. Musim se tam, ale vypravit znovu v lepším počasí. Už tak tam byla nezapomenutelná atmosféra a v létě je to ještě o sto procent nabytější.

Dneska už ale dost slov, protože mám pro vás video. Doufám, že se bude líbit.









No comments:

Post a Comment