Friday, December 23, 2016

Roster 0.2

Woohoo a je to tady. Leden se blíží a s nim i novej roaster. Víceméně mi vyšel podle představ. Už tady mluvim o lednu a ani sem nezmínila Vánoce.. Nějak to letos vůbec neprožívám, ale věřim že budoucí rok bude jako žádnej jinej. Procestuju to, co někdo ani za celej život. Poznám milióny lidí a doufejme, že budu šťastná jako jsem teď.
Všem přeju, aby si splnili svůj sen, protože pak život teprve začíná.
Frankfurt 
Birmingham 2x
Džidda  (turnaround)
Doha (turnaround)
Dillí (turnaround)
Řím 
Maledivy (turnaround)
Colombo 
Chennai (turnaround)

Mám sice hodně otoček, ale mně to nevadí. Osobně bych teda brečela, že na Maledivách nemáme layover, ale myslim že Srí Lanka mi to bohatě vynahradí. Do Anglie v lednu letim hned dvakrát. Na začátku ledna a na konci ledna. Moje dobrá kamarádka tam studuje, tak mi to vůbec nevadí. Pro Itálii sem se vyloženě modlila a co víc si přát než Řím. Už si začnu připravovat místo na zásoby těstovin a vína.

Mějte krásný Vánoce !!
XOXO

No comments:

Post a Comment