Sunday, February 19, 2017

Roster 0.4

A je to tady. Čtvrtej roster mojí kariéry a poslední měsíc zkušební doby. Tak strašně rychle to utíká! Musim říct, že jsem celkem spokojená, ale pořád nemám žádnou Afriku ani Thajsko. Od dubna už si, ale lety můžu měnit a dokonce i vybírat, takže to bude ještě veselejší. Dva lety mám dokonce s jednou mojí kamarádkou. To se jen tak nepoštěstí. 
  • Shanghai
  • Jakarta (už po druhý, ale jsou tam perfektní masáže, takže si nestěžuju)
  • Glasgow (Moje nejlepší kámoška v Dubaji je z Glasgow, takže když to viděla tak mě chtěla odstřelit)
  • Amman (turnaround)
  • Peshawar (turnaround)
  • Beirut (turnaround)
  • Stockholm
Myslim, že můžu být docela spokojená. V Číně jsem ještě nebyla a určitě to stojí za to. Nebudu vám lhát. Nejvíc se tam asi těšim na jídlo. No a do nějaký skandinávský země jsem se vždycky chtěla podívat. Raději bych teda v létě, ale tak snad neumrznu. 

Mějte se hezky <3 


1 comment:

  1. Hrozně ti to závidím! Moc se těším na články ze všech těch míst! Bude to bomba! Užij si to i za mě prosím! :D

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    ReplyDelete