Friday, May 26, 2017

Roster 0.7

Už to bude sedmej měsíc lítání. Tak rychle to utíká. Přijde mi, že ještě nedávno jsem balila kufry a připravovala se na život tady v Dubaji. Můžu vám s klidným srdcem říct, že je to vlastně všechno ještě lepší než jsem čekala. Jen za těch pár měsíců už jsem poznala spousty míst, kultur, lidí... Můj Africkej květen skončil, protože jsem teď na dovolený a letěla jsem domů do Česka. Musim říct, že Afrika mě opravdu nadchla. Je na ní opravdu něco kouzelnýho. V červnu si teda od ní trochu odpočinu, ale stejně se tam hned zase brzy musim vrátit!
Pojďme se ale podívat, co mě čeká za lety v červnu.
Mauricius 2x - konečně mě systém sázení vyslyšel a obdaroval mě hned dvakrát mojí nejoblíbenější destinací. 
Phuket - Thajsko miluju a zrovna na tomhle místě máme skvělej resort hned u moře. Tak si odskočim na rychlou dovolenou
Hyderabad - "oblíbeným" indickým turnaroundům se prostě nedá vyhnout
Bombaj - Paráda! Další Indie..I když Bombaj je ještě docela kultivovanej let
Londýn 2x - nehýřím velkym nadšením, ale pokusim se alespoň jeden Londýn vyměnit za něco milejšího
Colombo - A máme tu další Sri Lanku. Slyšela jsem, že nám změnili hotel a měl by bejt tentokrát na pláži. Tak se těšim.

Celkem spokojenost.. Vždycky to může bejt horší. To je pro dnešek vše a já se zase brzy ozvu!
XOXO💋

No comments:

Post a Comment